Eilen sain kudottua kaulahuivin valmiiksi ja nyt tekisi mieli aloittaa langanjämistä jokin uusi pikkuhomma. Sijaistoimintoja nämä minulle nyt ovat -pitäisi opiskella. 

Olen lukenut Anne Luoma- Werden kirjan Kaaoksen kesyttäjä. Olisinpa kotona, inspiraatio loppurojujen poistamiseen iski. Ajattelin heivata työhön liittyviä papereita menemään, esitteitä jne. Netistä löytyy ja saan tarvittaesta tiedot muualta, ei minun tarvitse noita isoa kasaa kotonani säilöä.

Tällä hetkellä tultuu tältä, mutta annas olla kun olen kotona. Voin pian jähmettyä paperipinon ääressä ja säästää taas kaiken. Jos lahjoitan ne ensin tuttavalle luettavaksi ja hän saa hävittää ne :) Näin olen toiminut monen asian kanssa tämän parin vuoden aikana. " Vie mennessäsi, heitä vaikka saman tien jäteastiaan, kunhan minun ei tarvi heittää "  :)

Rahaa on palanut, mutta tässä kuussa vähän vähemmän mitä viime kuussa. Viime kuukausi oli järkyttävä kulujen suhteen, ja kyseessä oli sentään älä osta mitään -kuukausi. 

Kysymys. Kuinka paljon ostat asioita vain tehdäksesi vaikutuksen muihin?

                Kuinka käyttäisit ajan, jonka säästäisit käymättä ostoksilla?         

Luovaa lankalauantaita kaikille:)