Ystävävääni vaivasi viime viikonloppuna tylsyys. Hän pakkasi lapset autoon ja hurautti meille + siivosi minun keittiönkaappini aikansakuluksi ;)  

Eilen sain kuulla sijaisuuteni todennäköisesti päättyvän vuoden vaihteessa, vakituinen palaa äitiys- ja hoitovapaalta takaisin sorvin ääreen. Minulla on siis 8 kk aikaa säästää työttömän arkea varten. Ja minä huvittavinta löysin jo yhden mainion joululahjan viime viikolla :D. Eli siis kerrankin ajoissa.... :

Viime kuun menot karkasivat käsistä, joten nyt tulee laiha kuukausi.. 

www.sahkonhinta.fi.  sivuilla voi vertailla sähkönhintaa. 

....

Nyt kun lumi on lähes kokonaan sulanut, on paljastunut ties mitä roskaa. Itse en kuulu roska päivässä -liikkeeseen, mutta ajatus todella hyvä. Itse kerään pantittomatkin pullot ja purkit tien poskesta kun eteeni sattuvat. Alumiinia voi kierrättää loputtomiin...

...

Minulla on kesäloma vasta elokuussa, joten tavoitteeni saada koti kesä kuntoon, taitaa onnistua sitä ennen. Kesä kunnossa oleva koti on sellainen, missä on mahdollisimman vähän työtä. Toivoa sopii, että koti olisi siinä kunnossa ympäri vuoden, mutta kyllä sitä talvi tuo tavaraa sisälle...

Tässä viime aikoina olen onnistunut keikauttamaan tavaravirran nurinpäin, enempi menee ulos kuin sisälle tulee. Lapsen pieneksi jääneitä kenkiä lähti ystävän lapselle ja pussillinen vaatteita odottaa tuttavaani käymään. Lehtiä on lähdössä vino pino äidilleni ja rikkinäinen kynttelikkö odottaa lähtöä hyötykäyttöasemalle yhdessä posahtaneen energiasäästölampun kanssa. Kun luopuu vanhasta saa uutta tilalle. Toivottavasti tuo uusi on sitten elämyksiä ja hauskoja hetkiä ystävien kanssa.