Kohta puoliin on hiihtoloma ja haluan lähteä lomalle ilman, että kotona oleva kaaos vaivaisi mieltä edes alitajunnassa. 

Olen nyt parin päivän ajan sekä järjestänyt kaappeja että tehnyt keskeneräisiä hommia. Ihan alkaa lomafiilis nousta. g

Listassa on mm. järjestää keittiön kaapit, eteisen kaappi, makkarin sängyn alusta pengastaa sekä vessan kaapit ja pari vaatekaapin hyllyä. Joka päivälle olen laittanut muutaman kohteen ja sitten koettanut tehdä sen päivän hommista puolet ja muutaman seuraavilta päiviltä. Toivottavasti saan parin viikon kuluttua ruksia viimeisenkin homman tehdyksi. Mielellään jo vaikka aiemmin. 

Sitten tulee näitä yllätyshommia mm. kissa oksentaa matolle :) 

Roskalavaryhmän kautta olen kotiini hankkinut viime päivinä mm. kukkia ja verhoja. Tänään aion laittaa tarpeettomaksi jääneen stepperin samaa kautta kiertoon. Minulle kelpasi jalasta alaalta rikkinäinen Mariskoolikin - upotan sen betoniin. Vielä mietin teenko pyöreän, neliön mallisen vai sokean alustan :) Mikroaterioiden rasiat ovat hyviä muotteja. 

Toisen roska on toisen aarre! 

Raha-asioista riittäisi juttua monta sivua tällä hetkellä. On ihan katastrofaalisen paljon ollut menoja! Toivottavasti ensi viikon työhaastattelussa tärppää. 

Tänään on torstai, minun ja varmasti monen muunkin viikkosiivouspäivä. Vessanpesun pariin, sitten piahkoin hakemaan lasta eskarista. 

Mukavaa vielä kohtuu tuoretta tätä vuotta kaikille ;)